掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

生一個有一億?林夏薇:唔係用錢嚟衡量 __,林夏薇,

林夏薇表示老公唔係圈內人,希望將私事低調。(資料圖片)藝人林夏薇完成拍攝電視劇《十二傳說》後,即停工專注造人,希望同老公生B,現時夏薇的老公一有時間都 ...


林夏薇表示老公唔係圈內人,希望將私事低調。(資料圖片)


藝人林夏薇完成拍攝電視劇《十二傳說》後,即停工專注造人,希望同老公生B,現時夏薇的老公一有時間都陪住她,夏薇亦積極養好身體,更不時做運動。不過對於有指她生一個便可獲獎一億時,夏薇回應東網時坦言:「其實屋企嘅計劃唔好用錢嚟衡量,識我哋嘅朋友都知道我同先生係嚮往開心、簡單嘅生活,先生唔係圈內人,佢更加低調,可能我依家有劇播緊,所以有呢啲新聞,咪當宣傳囉!如果因為我嘅工作而影響到佢我覺得唔係咁好,我哋兩公婆都係好努力工作,生BB有計劃嘅,依家可以多啲時間陪家人同埋睇吓自己嘅生意都係好事,多謝大家關心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!