掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

得李小龍垂青 邵音音收合約拍三次全裸 __,邵音音,李小龍,

邵音音與兩位後輩吳智杰(左)和林鈺洧到摩羅街尋寶,看見李小龍的海報,重拾與一代巨星的往事。資深藝人邵音音與新人林鈺洧、吳智杰為奇妙電視全新節目《使乜驚 ...


邵音音與兩位後輩吳智杰(左)和林鈺洧到摩羅街尋寶,看見李小龍的海報,重拾與一代巨星的往事。


資深藝人邵音音與新人林鈺洧、吳智杰為奇妙電視全新節目《使乜驚大兩Gen》擔任嘉賓,由邵音音充當「導遊」,帶林鈺洧及吳智杰走進電影世界,邵音音更大爆入行血淚史,又向兩位後輩傳授演戲技巧。

回想拍戲的辛酸史,邵音音坦言有苦自己知:「試過攞到個劇本、合同以為好開心,一打開得兩排字,仲用鋼筆寫咗好多要求,又露胸,又要拍三次全裸,但再睇就發現自己已經簽咗名。當時好痛苦,但又唔講得畀人聽,因為合同係你自己簽。」她表示現在有經理人公司幫忙,不會再發生類似事件。

唔畀自己停喺某一個年代

談及當年誤打誤撞認識了正在拍攝《龍爭虎鬥》的李小龍,驚訝被安排試鏡:「當年第一次見李小龍我唔認得佢,但估唔到我畀佢睇中,叫製片同我試鏡!我好記得佢講過,一日有佢李小龍,一日就有我,但點知冇幾耐佢就走咗。」講到拍戲心得,她認為最重要是用心演好每一個角色,自然會做得好。

另外,邵音音帶林鈺洧及吳智杰去到人稱古董街的摩羅街尋寶,林鈺洧興奮地說:「好鍾意古董街、好多寶物,我自細都有儲英女皇頭幣!」又大讚邵音音敬業樂業:「好欣賞佢嘅精神,唔會畀自己停喺某一個年代,而係不斷進步。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!