掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

古巨基爆黃子華鏡頭前後一樣愛玩金句 __,子華,古巨基,黃子華,

古巨基爆咗黃子華私底下講嘅金句!歌手古巨基接受電台訪問,基仔新歌《子華說》請來黃子華合作,對於不少人都奇怪兩人相識的由來?基仔坦言之前兩人真的從未一齊 ...


古巨基爆咗黃子華私底下講嘅金句!


歌手古巨基接受電台訪問,基仔新歌《子華說》請來黃子華合作,對於不少人都奇怪兩人相識的由來?基仔坦言之前兩人真的從未一齊拍戲,亦沒有其他工作上合作,這首歌真是兩人的第一次,至於兩人相識是因大家有共同的朋友圈,經常有一齊玩所以好Close,基仔謂:「大家仲記唔記得,我結婚時子華都係我兄弟團之一,所以,好多謝子華嘅愛錫,呢首歌係講關於香港嘅故事,當一聽到首歌就已經決定個名叫《子華說》,因子華係好代表到香港,咁既然叫子華說,就諗到要搵子華幫手,佢亦一口答應咗。」

至於基仔和子華的投緣,基仔認為可能大家性格都愛新鮮,喜歡做創作所致。問到私底子華是否都是語出驚人?基仔笑言對方都是一個令人歡樂的人,並爆其中一句子華金句:「扮就唔荒靚,靚就唔使扮!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!