掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

完騷後結婚生仔?欣宜豁出去低胸透視上陣 __,欣宜,

勁風騷呀!歌手鄭欣宜一連兩場紅館演唱會開鑼,唱完《FinalCalling》之後,欣宜落台換了第三條裙上台,以一條低胸透視黑色魚尾長裙上陣獻唱《爛泥》 ...


勁風騷呀!


歌手鄭欣宜一連兩場紅館演唱會開鑼,唱完《Final Calling》之後,欣宜落台換了第三條裙上台,以一條低胸透視黑色魚尾長裙上陣獻唱《爛泥》,唱完之後她全晚首次開腔說道:「Wow,着透視裝呀我!Hello,大家好!」說完她又佻皮地舞動雙手,說:「首先,我要鄭重咁多謝入場睇騷嘅你哋,我以為自己會緊張,但係原來我好興奮,因為你哋嘅反應好正,嗱,我就好Cheap嘅,你哋反應愈好呢,我就會愈High!今晚我應承你哋會做到最好!事實證明只要有堅持同努力,夢想係可以成真,我嘅紅館夢成真喇!」

然後她笑言:「依家係時候要追求第二個夢想喇,就係搵一個Dream Guy(夢中情人),然後結婚、生仔,係咪?所以跟住落來呢Part叫做My Dream Guys。其中一個就係唱頭先嗰首爛泥嘅許志安。」之後她再接連唱出陳小春的《一句到尾》和謝霆鋒的《遊樂場》,亦有分別向這兩位男神大表傾慕之情。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!