網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月2日 星期一

【唔關第三者事】張振朗陳芷尤宣布分手 __,陳芷尤,張振朗,

張振朗陳芷尤宣布分手!藝人張振朗同無綫34C咪神陳芷尤拍拖多年,近年先將地下情浮面,之前有傳佢哋喺深井同居之外,早前張振朗仲飛去新加坡見家長。點知,佢 ...


張振朗陳芷尤宣布分手!


藝人張振朗同無綫34C咪神陳芷尤拍拖多年,近年先將地下情浮面,之前有傳佢哋喺深井同居之外,早前張振朗仲飛去新加坡見家長。

點知,佢哋兩喺社交網宣布「分」訊,齊齊上載張單人分開坐嘅相,張相當年係佢哋去地外遊時嘅相,佢哋話大家分開係唔涉及第三者,並會繼續支持大家:「多謝這幾年來的美好回憶,所有事情就像昨天發生一樣,依舊溫暖。我們當中並沒有涉及第三者。雖然現在關係有所改變,但我們都會在遠方繼續支持大家。感謝這幾年來對我們的關心。」

陳芷尤接受東網訪問,問到分手一事,佢話:「大家各有各忙,觀念不同,大家都仲係朋友,都會關心。選擇公開因為唔想外人繼續懷疑同問。希望大家會畀番啲私人空間我哋。」佢話其實佢哋都分開咗一段時間,覺得適當時間先講出嚟。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!