網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月19日 星期四

貪平誤租鬼屋!卓毓彤驚揭床底貼滿符咒 __,

貪平要付出代價!台灣女星「熊熊」卓毓彤憑強勁天賦GCup上圍而火速走紅,日前她上節目大談租屋經驗,自爆首次租屋時因貪平而租到鬼屋!熊熊透露當時與朋友喺 ...


貪平要付出代價!


台灣女星「熊熊」卓毓彤憑強勁天賦G Cup上圍而火速走紅,日前她上節目大談租屋經驗,自爆首次租屋時因貪平而租到鬼屋!

熊熊透露當時與朋友喺台北用8,000元新台幣(約2,200港元)租到一間700餘呎嘅大單位,起初一眾節目嘉賓都覺得好抵,不過熊熊補充該單位嘅間格好奇怪,前後兩個房但係中間隔咗一個「天井」,而且仲特別暗同凍,除此之外業主將其中一間房鎖實,叫熊熊唔好打開之餘,仲喺房門外掛上法器!業主表示房入面放咗佢嘅私人物品,熊熊同朋友見平冇諗咁多就快手租咗。

入住之後就出現問題,雖然熊熊身上冇乜特別事發生過,不過佢個朋友就不停咁病,最嚴重可以係起唔到身瞓喺床到唔郁得,最爆係朋友會講啲好怪嘅嘢,例如熊熊啱啱返到屋企佢會問一啲奇怪嘢:「妳今天有回來嗎」、「妳是不是有一起睡覺,我有聽到妳的聲音。」最後朋友病得太嚴重要返屋企由家人照顧,佢哋搵朋友嚟幫手搬屋時,冇意中發現床底竟然貼滿符咒超恐怖。後來熊熊四出查探,有指該單位其實係凶宅!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!