掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

網劇收視達九億 陳凱琳密謀出埠食玩瞓 __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳計劃同「少婦聯盟」出埠食玩瞓,男友鄭嘉穎除時被飛起。藝人陳凱琳(Grace)於銅鑼灣出席活動,她表示希望與「少婦聯盟」成員結伴到外地入住靚酒店及 ...


陳凱琳計劃同「少婦聯盟」出埠食玩瞓,男友鄭嘉穎除時被飛起。


藝人陳凱琳(Grace)於銅鑼灣出席活動,她表示希望與「少婦聯盟」成員結伴到外地入住靚酒店及品嘗美食。問可會想一齊拍旅遊節目,她說:「嚟緊都可能有機會,但暫時就要睇拍劇嘅時間。」

提到日前與沈卓盈補祝生日,Grace說:「其實佢係4月5號生日,但嗰時我哋去咗橫店拍劇,冇機會同佢一齊慶祝,所以返嚟同佢補祝。我哋一齊去酒店high tea,傾咗三個幾鐘,到酒店做晚市我哋先肯走。」講到龔嘉欣於社交網站表示當日「談談接下來的行動」,Grace解釋說:「都係講幾時拍旅遊節目。(係咪有成員有喜事?)冇,真係講拍旅遊節目。」

將與鄭嘉穎分隔異地拍戲

Grace還透露五月初再到新疆續拍《包青天再起風雲》,男友鄭嘉穎屆時仍在泰國拍戲。問男友可會到新疆探班?她甜笑說:「睇吓佢有冇時間(擔心再有不適?)希望唔會,可能帶多啲藥,同去到嗰邊小心食嘢。」

此外,談及有份主演的邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》於內地網站播出後,點擊率達九億,她表示聽到有這個成績很開心。

P.S.「少婦聯盟」是由龔嘉欣、沈卓盈、陳凱琳和譚凱琪等組成的姊妹團,四姊妹互相支持、互相發放正能量!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!