掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

咁大鑊!林盛斌囝囝再發高燒入院 __,林盛斌,

林盛斌話佢細仔再發高燒入院。藝人蕭正楠(阿蕭)、林盛斌(Bob)到馬鞍山出席節目《美女廚房》美女學徒招募活動,身為主持的二人透露將為節目招募女廚神與女 ...


林盛斌話佢細仔再發高燒入院。


藝人蕭正楠(阿蕭)、林盛斌(Bob)到馬鞍山出席節目《美女廚房》美女學徒招募活動,身為主持的二人透露將為節目招募女廚神與女助手,問到招募條件?阿蕭笑言:「最緊要眼耳口鼻齊!」Bob則說:「我就睇埋個身,即係手手腳腳都齊!最緊要係識煮嘢食,今次都招募埋素人同Model,希望啲嘢食係好味嘅,陳瀅都有自薦,希望有多啲新一代靚女上節目。」

搵翠如上節目

問到地獄廚神較有節目效果?Bob笑言在所難免:「相信都會有,希望睇落係美艷高貴嘅!」問有否叫身邊人參加?阿蕭笑言:「好似現場20、30位都係阿Bob Call嚟!(叫女友黃翠如上節目平反?)有機會畀佢顯露吓身手,佢依家好好多喇,希望上到嚟阿Bob好關照呀!」

囡囡喺屋企冇人睇

阿Bob透露8個月大細仔再發高燒入院,高燒至40度令人擔心:「咁啱太太同小助理唔喺屋企,所以我啲工作都要改期,我都係剛剛從醫院過嚟,囡囡喺屋企冇人睇,我又要屋企同醫院兩邊走,下星期太太返嚟會好啲。(囝囝咩情況?)應該係喉嚨發炎,Check咗小便冇問題。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!