掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

盡心盡力!翁虹演舞台劇為自閉兒童籌款 __,翁虹,

翁虹同倪詩蓓為關懷自閉兒童盡心盡力~已為人母的翁虹最近與慈善團體合作,將於下月在演藝學院舉行一連兩場的舞劇《愛.舞-給孩子一個夢》籌款活動,身為愛心大 ...


翁虹同倪詩蓓為關懷自閉兒童盡心盡力~


已為人母的翁虹最近與慈善團體合作,將於下月在演藝學院舉行一連兩場的舞劇《愛.舞 - 給孩子一個夢》籌款活動,身為愛心大使的她屆時除了展示舞技外,還聯同一班特殊學童一起演出,活動所得的善款,將全數撥入「自閉症職涯規劃」,今次將會是翁虹自畢業30年後重返母校演出的一次,坦言對此甚為期待。

翁虹透露當初從慈善團體「愛.傳遞」發起人兼老友Kitty口中獲悉此計劃時,即二話不說答應,更不收分文力撐,打盡友情牌力邀楊怡、馬浚偉、謝天華、倪詩蓓、劉玉翠等以不同形式支持,她謂:「盡自己能力幫,其實我都係啱啱喺深圳做完嘢,同老公申請一日嚟香港宣傳,聽日就走。我覺得自閉症唔係傳染病,但一小撮人會有無知思想好抗拒,所以只要一個友善笑容,對佢哋嚟講已經足夠。」

倪詩蓓分享照顧兒子點滴

至於育有一名18歲、患有嚴重自閉症兒子的倪詩蓓,亦有現身分享照顧病患時的點滴,坦言雖然全副心機時間用在兒子身上的確辛苦,亦搞到傷痕纍纍,但從未想過放棄,反而積極發掘幫助兒子病情的方法,她謂:「咁多年我除咗修讀有關課程,再加埋經驗,都會透過網上同一啲同樣有自閉症小朋友嘅家長交流,好似我鍾意整嘢食畀個仔,雖然佢18歲,但智商都係小朋友,所以食物方面就會整成得意圖案嚟吸引佢哋咁!(爸爸黃玉郎有冇見囝囝?)都會安排嘅!(安排兒子演出舞台劇?)唔會因為演出日子撞正我歌友會演出,另一日就全日湊仔,所以今次我主要嚟畀意見大家,等大眾關注多啲自閉症兒童。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!