掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

同羅天宇甩拖後第一個生日 湯洛雯有姊妹送驚喜 __,羅天宇,湯洛雯,

同羅天宇甩拖後第一個生日湯洛雯有姊妹送驚喜四年前因為《愛回家》摓著的湯洛雯同羅天宇,表面上一直恩愛,但上月月突然宣布分手。仲有傳羅天宇已經火速撘上陳瀅 ...


  • 同羅天宇甩拖後第一個生日 湯洛雯有姊妹送驚喜


  • 四年前因為《愛回家》摓著的湯洛雯同羅天宇,表面上一直恩愛,但上月月突然宣布分手。仲有傳羅天宇已經火速撘上陳瀅。去年羅天宇生日,Roxanne 仲以女主人身份送上蛋糕同香吻。

    黎緊五月六日輪到就到Roxanne 31歲生日。甩拖後嘅Roxanne 冇男友陪,但就有一班好姊妹朱千雪、蔣家旻、張嘉兒、岑杏賢陪佢提早慶生。佢哋仲靜雞雞將蛋糕收埋喺Roxanne 屋企雪櫃,真係夠晒surprise !


    鍾意就快D Share啦!