掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

自爆俄羅斯拍攝艷遇 陳瀅恨搵外國人拍拖 __,陳瀅,

陳瀅都讚對方靚仔,可惜冇影到相喇!「宅男女神」陳瀅(Jeannie)出席意大利時尚品牌iBLUES新品發布會,她指最近去了俄羅斯拍攝TVB的旅遊節目, ...


陳瀅都讚對方靚仔,可惜冇影到相喇!


「宅男女神」陳瀅(Jeannie)出席意大利時尚品牌iBLUES新品發布會,她指最近去了俄羅斯拍攝TVB的旅遊節目,直至上星期才回到香港,途中有艷遇經歷。她表示拍攝當日搭坐完雪上電單車返回酒店,期間該司機更直接送她到自己所在的獨立屋。她說:「當時我唔想落佢面,所以冇拒絕到佢嘅要求。之後佢又問我係咪嚟追北極光,我話喺呀。我有問佢叫咩名,佢話叫羅密歐,跟住佢問我可唔可以做佢嘅茱麗葉,嗰一刻搞到我面都紅晒。(你哋有冇交換電話?)冇呀,不過佢真喺好靚仔,我好開心有人追,畀人撩。(之後你哋有冇相遇?)冇啊,我諗可能佢只係負責嗰日節目完咗車我哋,證明我緣份未到。」

問她何猷亨是否知道這件事?好笑言:「咁我依家咪話畀大家知囉。(你有冇試過異地戀?)有呀,不過我覺得異地戀其實都幾花時間同埋辛苦大家。(你想同外國人異地戀?)未試過,所以我想試吓外國人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!