網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月19日 星期四

拍戲搵愛情 吳海昕爆沈震軒多人追 __,沈震軒,吳海昕,

吳海昕話好愛沈震軒,喺戲入面。藝人吳海昕(Sofiee)上電台接受訪問分享愛情觀,她表示為歌手布志綸浪漫愛情新歌《經得起變化》的MV即將面世,整個拍攝 ...


吳海昕話好愛沈震軒,喺戲入面。


藝人吳海昕(Sofiee)上電台接受訪問分享愛情觀,她表示為歌手布志綸浪漫愛情新歌《經得起變化》的MV即將面世,整個拍攝團隊更為此遠赴布拉格拍攝,Sofiee笑話短短10日旅程內經歷了四季:「MV入面有好多浪漫鏡頭,記得第一日落雪,第二日放情,之後嗰兩日又落葉又落雨,攞晒咁多個天氣拍好抵!自己都鍾意去啲有雪落嘅地方,有情意結,雖然之前做空姐,但就未去過呢度。」

她又指今趟拍攝之旅可謂「一舉兩得」,亦有在當地為另一部電影拍攝一部分的戲份:「但只係得我嘅部分,因為男主角都未搵到,哈哈!可能年尾就搵到」咁現實中有搵到另一半?Sofiee怕醜話現時好忙,事業為主:「做演員好處係可以喺戲劇世界內得到想要嘅感情。(咁咪好易愛上對手?)都要拎得起放得低嘅,就好似最近同沈震軒拍咗套網劇,係飾演情侶,戲入面我好愛佢㗎!」問到可有機會戲外再發展?Sofiee抵死大爆沈震軒有好多追求者,與他只是私下好朋友,會交流音樂同戲劇知識,因為都會跟對方合唱網劇的主題曲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!