掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

慘!劉佩玥病倒入院打點滴 __,劉佩玥,

右手插晒針,心痛呀!藝人劉佩玥(Moon)日前喺社交網話自己喺俄羅斯摩爾曼斯克返抵香港第一日就病咗,仲形容自己嘔咗個胃出嚟,又反反覆覆肚瀉!原來Moo ...


右手插晒針,心痛呀!


藝人劉佩玥(Moon)日前喺社交網話自己喺俄羅斯摩爾曼斯克返抵香港第一日就病咗,仲形容自己嘔咗個胃出嚟,又反反覆覆肚瀉!

原來Moon之後病到入咗醫院,佢今日喺社交網上載一張右手插住針,吊緊點滴嘅相,佢留言話:「感恩,我出院了:) 感謝醫院所有醫生護士和同事們的專業精神和愛護照顧,我才可以在病痛中放下戰戰兢兢的心去安心接受治療:)請大家放心我已經出院了,是次紀錄作時刻警醒,提醒自己要愛惜身體,小心飲食,勿過分勞累,勿輕視休息。健康非必然,好好珍惜神給我們的生命。感謝身邊的祝福和關心,你們的愛,就是最好的禮物。祝大家身體健康❤」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!