網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月24日 星期二

勁辛苦!文詠珊拍劇險窒息 __,文詠珊,

有苦自己知!藝人文詠珊(JM)與黃浩然於王晶監製網劇《冒險王衛斯理》中,有一場兩人力敵七個半裸猛男的戲份,他們手來腳往,看來精力無窮相當打得,但其實有 ...


有苦自己知!


藝人文詠珊(JM)與黃浩然於王晶監製網劇《冒險王衛斯理》中,有一場兩人力敵七個半裸猛男的戲份,他們手來腳往,看來精力無窮相當打得,但其實有苦自己知,因拍攝時天氣非常炎熱,仲要在室內點滿火把來增加氣氛,室溫高達四十多度!JM直言:「個排真係拍到有窒息嘅感覺,由於現場有很多煙,每晚返酒店抹鼻都會抹出幾張黑紙巾,要洗鼻洗四、五次先能夠將個鼻洗乾淨。」

劇中,文詠珊與黃浩然是一對戀人,但因一次意外失散,JM為尋找愛人而穿越時空,當中遇上不少波折,但她都沒有放棄,還經常為救愛人追追跑跑,拍攝時相當考體能。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!