網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

霆鋒用臘腸整「葡式雞威靈頓」夠創新 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒煮「葡式雞威靈頓」。藝人謝霆鋒自家製作的飲食節目《鋒味》正在ViuTV熱播。節目中穿插主持火火跟霆鋒一邊煮食一邊傾偈的環節,今次煮的是「葡式雞威靈 ...


霆鋒煮「葡式雞威靈頓」。


藝人謝霆鋒自家製作的飲食節目《鋒味》正在ViuTV熱播。節目中穿插主持火火跟霆鋒一邊煮食一邊傾偈的環節,今次煮的是「葡式雞威靈頓」。當霆鋒教火火搽蛋漿落酥皮時,他說:「呢啲攞嚟追女仔都幾煞食㗎!」火火即表示認同:「係㗎,一個咁靚仔嘅男仔,如果我依家係一個女仔喺你嘅廚房,望住你喺度搽蛋漿,我點唔冧啫?」平時Cool到爆的霆鋒在這個時候竟然尷尬起來,還怕醜地「哎吔」了一聲,這個表情非常搞笑。

拍攝「瀨嘢」

之後見霆鋒好熟練地將酥皮交叉包住雞肉,火火問拍第一輯《鋒味》時有冇「瀨嘢」?霆鋒直認不諱:「原來拍同煮係兩樣文化。拍第一輯時,我要每個Shot都好似廣告Shot咁靚、燈要靚,但如果係咁,啲燈打人又要打食物,時間上根本照顧唔同兩樣,就好似梳乎厘咁,喺焗爐拎出嚟,佢根本只有兩分鐘內嘅壽命就死啦嘛,再執一執燈,再望番個梳乎厘…整過啦,哈哈哈。」

全球煮食交化一樣

「葡式雞威靈頓」出爐,二人即刻開餐,火火食到入面加了臘腸,認真夠晒創新,霆鋒就謂:「用臘腸入味,好多國家都有呢個文化。西班牙有Chorizo;意大利有Salami。其實全世界烹飪都係貫通,佢哋有Parma Ham、我哋有金華火腿;我哋有腐乳、佢哋有芝士,你明白咗,全世界都一樣。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!