掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

龐景峰玩障礙賽貪快搞到損手爛腳 __,龐景峰,

龐景峰最近就挑戰障礙賽!藝人龐景峰(Andrew)日前參加障礙賽,他透露今次賽道全長8.5公里,當中有23個障礙,他說﹕「我今次跑咗兩次,一次係精英賽 ...


龐景峰最近就挑戰障礙賽!


藝人龐景峰(Andrew)日前參加障礙賽,他透露今次賽道全長8.5公里,當中有23個障礙,他說﹕「我今次跑咗兩次,一次係精英賽,喺71位參加者之中排54名,用咗兩個鐘多少少,第二次就係以手錶代言人身份參加。參道沿途有唔同障礙物,例如7呎同9呎高嘅牆、跳欄、喺沙灘同浮台上跑、爬上山、爬落山、拎沙包、爬繩等,其實可以當係軍訓比賽,因為好多退役嘅軍人都有參加。」

Andrew表示今年已經是第四度參賽,成績亦一年比一年好,但認為今次最辛苦:「每次嘅賽道都同,今次因為要跑山,地下有樹根,唔覺意跣一跣,插咗落去就好易整親,加上啲路好斜,以往都會建議普羅大眾去參加,但今年就唔係咁建議,覺得係最危險嘅一年。我自己第一次跑因為要快,所以都搞到損手爛腳,第二次跑就冇受傷,因為我跑得好慢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!