掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

驚畀人睇蝕晒?暖男袁偉豪除衫遮實張寶兒 __,袁偉豪,張寶兒,

呢個舉動真係好細心呀!藝人林子善同太太董佩欣尋晚舉行婚宴,筵開63圍大宴親朋,唔少圈中好友都嚟到賀,場面熱鬧。去到婚禮中段,着住背心嘅林子善大開金口唱 ...


呢個舉動真係好細心呀!


藝人林子善同太太董佩欣尋晚舉行婚宴,筵開63圍大宴親朋,唔少圈中好友都嚟到賀,場面熱鬧。去到婚禮中段,着住背心嘅林子善大開金口唱咗首鄭伊健嘅《一生愛你一個》,冧到新娘暈得一陣陣呀!

現場可以話係星光熠熠,見到甩拖冇耐嘅林峯全晚都滿場飛,唔知係咪甩拖之後一身鬆,不時同人傾到笑笑口,仲成為唔少人嘅集郵對象,就連楊怡同羅仲謙都搵佢合照呀!但可能玩足一晚都有啲攰,見佢同人合照時都不停捽眼。之後撞到苟芸慧仲傾唔停,傾咁上下拎埋電話出嚟指手劃腳,似乎係交換Contact,唔知係咪叫苟芸慧介紹啲女仔畀佢識呢?

而苟芸慧打扮到靚一靚自然吸引唔少男士嘅目光,更有不少男士主動要求合照,佢都好親民,笑笑口咁答應仲親自揸機!

另一方面嘅吳卓羲就全晚差唔多都陪住樂易玲,期間鄭嘉穎仲走嚟傾埋一份,三個人密密斟唔知係咪有咩大計呢?相反岑麗香呢晚就比較靜局,同一班藝人朋友坐得比較遠,剩係見到佢自己一個不停狂食。

除咗一對新人之外,全場最閃盲人嘅就係袁偉豪同張寶兒呢一Pair喇!袁偉豪做兄弟呢晚都忙到停唔到手,但見到自己女友點都要停低傾番幾句,趁機會二人世界喇,但胡蓓蔚就唔係好通氣,企咗係佢哋兩個中間做電燈膽!袁偉豪之後留意到張寶兒衣衫單薄,就即刻好有風度除低件外套畀佢廢時凍親或者畀人睇蝕晒,張寶兒當然回敬一個招牌甜笑嘅冧樣,Sweet到呢!袁偉豪臨行開嘅時候仲拍一拍胡蓓蔚膊頭,似乎係叫對方好好Take care自己女友,呢啲舉動真係好暖男呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!