掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

【金像獎】秋生「掌摑」成龍「中國電影」論 全場靜默… __,秋生,金像獎,成龍,黃秋生,

(viuTV電視截圖)最佳編劇獎的頒獎嘉賓,係黃秋生。一字不刪:「各位午安,好多謝金像獎俾呢個機會我企喺度,再同大家見面。香港嘅步速好快嘅,如果有一個 ...


(viuTV電視截圖)

最佳編劇獎的頒獎嘉賓,係黃秋生。

一字不刪:

「各位午安,好多謝金像獎俾呢個機會我企喺度,再同大家見面。

香港嘅步速好快嘅,如果有一個人喺某一個範疇裡面,消失咗兩三年,咁就,好多人都唔知佢係乜水。所以容許我趁呢個機會介紹下我自己先下。

我中文名叫黃秋生,意思即係話,雖然黃咗喇,但係喺秋天嘅時候仲有生命跡象咁解(全場大笑),即係好似香港電影咁,好有生命力。

我嘅職業,係一個waiter。waiter係電影藝術入面一個專有名詞,意思即係等待者咁解,唔係侍應。咁我等咩呢?等埋位啦等工作啦等 運到啦。

咁有陣時,我係一個actor,actor又唔係解作行動者咁解,佢係解作演員咁解。

但係其實我嘅真正身份,係一個編劇。我上個禮拜同一個老友傾開,話寫劇本最重要嘅元素係咩呢?第一個係出人意表,另一個元素係情理之中,意料之外。

咁我話,出人意表同意料之外咪同一樣嘢囉?佢話唔係,有少少唔同嘅。出人意表係你估唔到嘅,情理之中,意料之外就係,好合理,但你又估唔到。

例如呢,出年仲有冇香港電影呢?嗱,呢個就出人意表,你估唔到0架下。但情理之中,意料之外呢,就係,喂,我哋年年都有香港電影喎,好合理吖!係咪呀?」

大家應該仲記得,早排有個政協,大大聲喺北京話,再冇香港電影,又指香港地道電影市場狹窄,「只有一種電影,叫『中國電影』」此人今晚出席香港電影金像獎。唔知佢代表緊中國電影,定香港電影?

黃秋生一番言論,鏗鏘有聲。台下有咩反應?

一片靜寂。


鍾意就快D Share啦!