網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

香港之星:【最新傷勢】曹星如左眼睇嘢化開 復操無期 __,曹星如,

ClubSIM送你任用data睇盡體壇直播?免費登記啦:https://goo.gl/ksEL5S 香港體育記者協會戊戌年春茗周四(12日)於上環舉行 ...




Club SIM送你任用data睇盡體壇直播?

免費登記啦:https://goo.gl/ksEL5S 

香港體育記者協會戊戌年春茗周四(12日)於上環舉行,同場公布今屆銀河娛樂香港體育記者協會最佳運動員選舉的最佳男、女子運動員得獎者,男運動員方面,由去年取得職業生涯22連勝的拳擊手曹星如(Rex),僅以1票之差險勝奪得,Rex保持一向怕羞作風地表達得獎感受:「今年好多運動員都有好成績,得到獎好開心,好多謝咁多記者朋友投我一票,希望大家繼續努力令更多運動員為人認識。」  

Rex這次頭髮稍為留長了一點,以新髮型示人,他表示原來別有用心:「想留長頭髮,遮住額頭傷勢,咁啱呢日又出席活動,就想試下唔同造型。」雖然仍未復操,但Rex的身型未見「走樣」,他透露自己會不時跑步,但未有如過往比賽後般「大食」。

自言「掛住打拳多過擂台」的他,之前於擂台接連受傷,雙眼先後遭痛擊,上仗鬥河野公平,左眼就被打腫,他更於台上高聲疾呼「隻眼好痛」。他續稱現時左眼傷勢逐漸好轉:「我未知幾時先會復操,之前預計係6至9個月,不過依家連額頭都仲未好番。之前我主力眼係左眼,但受傷後變咗右眼做主力眼,依家左眼仲會有輕微化化地嘅感覺,希望喺醫生畀我嘅訓練入面,努力咁做令到眼快啲康復,訓練有兩個難度,難啲係要睇英文字,一開始我睇唔到,但現時慢慢有進步。」

The Club 帶你捉緊體壇熱話、潮流Jetso!我要捉緊:

https://goo.gl/23UTft 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!