網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

雷有輝難忘與哥哥巡演:多謝一直咁錫我 __,

幾乎每個人都對哥哥有讚冇彈!太極樂隊的主音雷有暉(Patrick)日前接受電台訪問,講到今年是一代天王張國榮(哥哥)的十五周年忌辰,Patrick回憶 ...


幾乎每個人都對哥哥有讚冇彈!


太極樂隊的主音雷有暉(Patrick)日前接受電台訪問,講到今年是一代天王張國榮(哥哥)的十五周年忌辰,Patrick回憶與哥哥的往事時十分感觸地道:「記得當年係跟住哥哥走巡演,每一場都係獨一無二嘅回憶。我好記得當時他剛完成內地一場騷,第二日冇休息過就來到我嘅婚禮做證婚人,佢仲講笑咁同我講:『嗱,我畀咗好多人情㗎,唔好咁快離婚呀!』仲即場幫手唱咗兩隻歌,當然其中一首就係《為你鍾情》。嗰陣我婚禮上要做一個梳頭儀式,係佢演唱會嘅監製幫我上,哥哥就喺身邊唸:『一梳梳到尾,二梳……』到依家我仲會睇番當時啲相。」

之後主持人問Patrick有甚麼說話想對張國榮說,Patrick即感性道:「哥哥,好多謝你一直以來都好錫我,嗰陣我仲乜嘢都唔係,但係你每一次見到我都會叫我個名,你喺我心目中一直都係咁有型,你嘅歌永遠都係咁好聽!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!