掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

蘇永康準備孖梁漢文澳門開騷:佢大步檻過 __,梁漢文,蘇永康,

蘇永康話梁漢文「大步檻過」。歌手蘇永康(阿公)與太太一同到金鐘出席時裝品牌活動,受訪時他急不及待分享今日自己幫太太Set頭:「着咩衫佢就自己搞點,我只 ...


蘇永康話梁漢文「大步檻過」。


歌手蘇永康(阿公)與太太一同到金鐘出席時裝品牌活動,受訪時他急不及待分享今日自己幫太太Set頭:「着咩衫佢就自己搞點,我只係幫佢整頭,佢都信得過我,整完都勉強見得吓人。」

談及將與好友梁漢文(Edmond)在澳門開騷,他表示已經走過一次Rundown,所以嘢都準備就緒。問到可有因為Edmond醉駕一事而影響排練?阿公就以「大步檻過」形容,又指Edmond正有責任地履行社會服務令,但同時都希望對方可以抽時間去澳門傾開騷內容。再問到對方可有受負面情緒影響?阿公坦言都會有少少。

再去俄羅斯開騷

此外,阿公透露之後會飛俄羅斯開騷,他笑話身邊每個人都問他是否去睇世界盃:「自己對足球冇咩興趣,最多可能會去比賽場外打吓卡咁囉,依家考慮緊中轉站停巴黎定倫敦好,順便又可以Shopping!(會唔會帶埋太太去?)唔會(會唔會掛住囝囝?)都唔會,已經習慣晒,我同老婆會安排好時間,有時會早一個鐘起身湊佢,如果大家都有嘢做,都會交埋公公婆婆過吓癮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!