網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

單身也快樂 陳芷尤台灣拍戲畀仔圍 __,陳芷尤,

睇見陳芷尤(右圖中)咁開心就知佢咩事都冇喇。藝人陳芷尤早前與張振朗分手,回復單身嘅佢哋各自寄情於工作,好似陳芷尤近日飛到台灣,與台灣女星安心亞合作新戲 ...


睇見陳芷尤(右圖中)咁開心就知佢咩事都冇喇。


藝人陳芷尤早前與張振朗分手,回復單身嘅佢哋各自寄情於工作,好似陳芷尤近日飛到台灣,與台灣女星安心亞合作新戲,眨吓眼已經完成拍攝工作。安心亞喺微博上載咗多張相,見到佢哋一班演員開心合照慶祝殺青,甩拖嘅陳芷尤仲畀仔包圍,似乎不愁寂寞。

至於化身Pink Lady嘅安心亞,由頭到腳都係以粉紅色為主,相當搶眼,仲留言話:「這一個月拍得好快樂,雖然常常滿到沒時間休息,不過我還是好快樂,我太愛喜劇了!尤其是認識了很多可愛的新朋友!還有豆豆寵物每天的療癒!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!