掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

囝囝都知阿媽跳水皇后!郭晶晶展示奧運金牌 __,奧運,郭晶晶,

晶晶展示自己喺2008年北京奧運會奪得嘅兩面跳水金牌。跳水皇后郭晶晶出席活動,並專誠由北京家中,帶嚟自己喺2008年北京奧運會奪得嘅兩面跳水金牌向大家 ...


晶晶展示自己喺2008年北京奧運會奪得嘅兩面跳水金牌。


跳水皇后郭晶晶出席活動,並專誠由北京家中,帶嚟自己喺2008年北京奧運會奪得嘅兩面跳水金牌向大家展示。佢表示呢兩面金牌係喺家鄉贏得,所以特別重要。問到有冇向囝囝講過自己運動員嘅故事?晶晶表示:「他知道我的身份,但這個歲數不太理解,我希望在他眼中是一個普通的母親。」

另外,提到囡囡即將一歲生日,晶晶指會喺屋企食飯慶祝,仲大爆囝囝會準備生日禮物:「他很愛做手工,應該會為妹妹畫一張卡」,並指雖然囝囝有時會呷醋,但都非常錫妹妹。至於問到會唔會再追多一個?晶晶就表示未有計劃。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!