掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

再遇盲俠王浩信 李佳芯晒線頭封甜美女神 __,王浩信,李佳芯,女神,

李佳芯再遇「盲俠」王浩信。視帝王浩信與視后李佳芯(Ali)到九龍塘出席超級英雄電影活動,浩信笑言最愛鋼鐵奇俠,因有錢有型愛揸靚車,而Ali則迷戀美國隊 ...


李佳芯再遇「盲俠」王浩信。


視帝王浩信與視后李佳芯(Ali)到九龍塘出席超級英雄電影活動,浩信笑言最愛鋼鐵奇俠,因有錢有型愛揸靚車,而Ali則迷戀美國隊長,身邊有不少朋友喜歡這個角色,笑言自己亦受到影響,因主演的基斯伊雲斯亦是靚仔一名。身為演員的二人,又笑言自己最強的超能力是「唔使食」及「唔使瞓」。

嘆樓價一直升

Ali以紅色低胸裙「小晒線頭」並冠以「甜美女神」出場,講到這個稱號,她搞笑表示:「大家一見到我糖尿病都好番,畀我吸晒啲糖,我個人又甜啲!」而浩信被問到有否收藏公仔?他笑說:「一直都想收藏啲一比一,希望嘅廠商留意吓香港嘅角色,或者做番隻盲俠公仔,不過我依家都係儲錢先!(儲成點?)明朗化嘅,不過難題一直出現,啲樓價一直咁升,或者有人搵我拍套英雄片,咁我就安心晒!」

見到男友就勞氣

問Ali同樣正儲錢置業?她笑說:「都係,同埋想儲多啲開心能量,因為太容易流失,每個地方、每個人都需要。(見到男友陳炳銓就有?)未必喎,勞氣嘅梗有,總會有開心同唔開心,最緊要留住啲好嘅,唔開心就忘記咗佢,好似今日見返盲俠一齊出活動、自拍都好開心!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!