網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

【女友詐型】黃嘉樂同江嘉敏太親密出事 __,江嘉敏,

黃嘉樂話女友其實好大方。無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》因角色突出令甄詠珊、黃嘉樂及趙永洪等愈來愈多人留意,其中江嘉敏與黃嘉樂有感情線,日前嘉樂就在個人社 ...


黃嘉樂話女友其實好大方。


無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》因角色突出令甄詠珊、黃嘉樂及趙永洪等愈來愈多人留意,其中江嘉敏與黃嘉樂有感情線,日前嘉樂就在個人社交網站內貼出一張孭住江嘉敏行樓梯的劇照,更笑指這一集播出後即被女友詐型,仲要他同樣孭住行樓梯,其女友更留言:「好嘢聽日有人孭我行樓梯」,一班朋友更起哄,表示要幫手拍片!

拍咀戲有備案

嘉樂被問是否女友呷醋?他說:「少少啦,因為我都未孭過佢!(拍咀戲要報備?)今次冇咩咀戲,反而之前拍《十二傳說》就有,都有備案㗎!女友其實好大方(女友有監場?)咁又唔使咁嚴重!佢都係講吓笑啫!」

黃嘉樂犧牲自己救江嘉敏

《果欄中的江湖大嫂》的劇情愈來愈緊湊,星期一將播出黃嘉樂救出被李天翔捉走的江嘉敏,李天翔一路追實二人,追到懸崖邊時,李天翔推江嘉敏落山崖,嘉樂拚死拉實嘉敏,不過就被李天翔用石頭重擊頭部,最後嘉樂犧牲了自己的性命而救了江嘉敏。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!