掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

唔驚男友嬲 馬嘉均黃榕舞台大玩女上男下 __,馬嘉均,黃榕,

馬嘉均自爆要着孖煙通畀黃榕色誘。歌手馬嘉均與黃榕出席舞台劇活動,馬嘉均表示第一次做男主角,仲要着孖煙通畀黃榕色誘,他說:「為咗呢個角色我都鍛練肌肉,喺 ...


馬嘉均自爆要着孖煙通畀黃榕色誘。


歌手馬嘉均與黃榕出席舞台劇活動,馬嘉均表示第一次做男主角,仲要着孖煙通畀黃榕色誘,他說:「為咗呢個角色我都鍛練肌肉,喺綵排嘅時候,我同黃榕嘅色誘戲分要係全部演員面前做一次,佢哋有feel先會肯收貨。(戲份激唔激?)會喺床上錫同撫摸。」

黃榕指同馬嘉均綵排時覺得好尷尬,她說:「我哋綵排咗兩、三個月,都試咗唔同嘅體位,最終係女上男下。」雖然黃榕同馬嘉均有咁錫密接觸,但大讚對方係正人君子:「係個身硬啲啫。」

黃榕透露衣着上幾性感,其中一套仲要係藍色嘅內衣,問到男朋友會唔會買飛入場睇?她說:「佢買咗最尾一場,但冇同男朋友講我同馬嘉均咁親密。(唔驚佢嬲?)佢好放心,知道我哋專業,可能睇完會燃起佢嘅慾火。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!