掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

返無綫拍劇?鄧萃雯:唔會限制自己 __,無綫,鄧萃雯,

佢話想挑戰一啲未演過嘅角色!藝人鄧萃雯以頒獎嘉賓身分,出席《第二十七屆香港舞台劇獎頒獎禮》,問到可有意演出舞台劇?她表示一直都有人邀她演出:「我鍾意學 ...


佢話想挑戰一啲未演過嘅角色!


藝人鄧萃雯以頒獎嘉賓身分,出席《第二十七屆香港舞台劇獎頒獎禮》,問到可有意演出舞台劇?她表示一直都有人邀她演出:「我鍾意學嘢,以前喺香港我會畀錢去搵老師上做戲堂,如果要做舞台劇,最好有段長時間畀我去訓練同增值自己,呢個重要過畀好勁嘅戲我,反而有壓力。」講到拍劇,她謂:「一直都有睇劇本,有機會。(有機會返無綫拍劇?)我只可以講係有機會講廣東話啦。」

問到拍劇可會想再與拍檔黎耀祥合作?她笑言:「我又唔會咁限制自己,我哋已做咗咁好嘅角色,成個組合、台前幕後要天時地利人和先咁好,我成日覺得唔想衰收尾,有啲嘢好好畀大家懷念就算。」她亦謂如果再拍劇想挑戰一些未演過的角色,或嘗試新的電視劇形式:「人係想進步,唔想重覆或比較,我寧願由零開始拍啲未拍過嘅。(想做咩角色?)唔好再搵我做女強人、大家姐啦,想做啲唔一樣嘅嘢,惠英紅同毛舜筠都做媽媽角色,雖然我仲未係好想做媽媽角色,但都可以嘅,好似毛舜筠喺《黃金花》嘅角色好有意思同可以挑戰自己。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!