掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

世界盃:唔係啩?瑞典主帥對呂布踢世盃答案係...... __,瑞典,

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 瑞典「戰神」伊巴謙莫域今個月由英超曼聯過檔美職洛杉磯銀河,正當人人都以為佢去踢美職係為咗養老 ...




即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

瑞典「戰神」伊巴謙莫域今個月由英超曼聯過檔美職洛杉磯銀河,正當人人都以為佢去踢美職係為咗養老,反而呢位36歲球星就用一個接一個嘅入波,話畀大家聽佢依然有貨賣,繼續係國際球壇最頂級前鋒之一。

對於早前「呂布」話想重返瑞典國家隊,出戰今夏俄羅斯世界盃決賽周,今晨終於有人搵到瑞典國家隊領隊贊尼安達臣,問佢點睇重召伊巴謙莫域入國家隊踢世盃嘅可能性,呢位瑞典國家隊揸Fit人回應:「伊巴謙莫域同好幾位隊友都講過,喺法國舉行嘅歐國盃決賽周之後,唔再想為國家隊效力,我好尊重佢哋決定。至於依家傳媒嘅揣測同伊巴謙莫域嘅言論,根本唔關我事,我只係會根據我哋之前嘅對話,去做決定同安排。」

贊尼安達臣重申,伊巴謙莫域冇搵過佢傾有關世界盃大計:「佢唔係我哋計劃之內,原因係佢話唔踢嘛!我哋只係會選話肯踢嘅球員入伍囉!」好心伊巴謙莫域快啲打電話畀贊尼安達臣,講清楚自己意願

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

https://goo.gl/ewVpvE 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!