掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

練歌練通宵!細細粒喜奪節目周冠軍 __,細細粒,

細細粒去咗北京參加綜藝節目。藝人陳嘉佳(細細粒)早前到北京參與綜藝節目《星光大道》,細細粒先後在節目中展現唱功、舞功、柔軟度及靈活度。雖然狀態不算太好 ...


細細粒去咗北京參加綜藝節目。


藝人陳嘉佳(細細粒)早前到北京參與綜藝節目《星光大道》,細細粒先後在節目中展現唱功、舞功、柔軟度及靈活度。雖然狀態不算太好,但由於她的表現可愛兼擅於掌握氣氛,結果與另一位內地精英齊齊成為該周冠軍!

努力準備

向來感情豐富的細細粒當知道自己喜奪冠軍後,先是露出難以置信及天然呆的表情長達一分鐘,直到站在旁邊的選手提醒,才「如夢初醒」,一秒爆喊兼激動得口齒不清,令主持們十分意外。其中女主持更大爆細細粒為了做好個騷,練歌練至通宵達旦,情景令人十分感動。

扮韓紅彈出

細細粒之前在另一個內地節目憑維肖維妙的韓紅扮相,在內地爭取了一定知名度,這次再以韓紅LOOK亮相,先後獻唱韓紅的《絨花》及《LET IT GO》。她再以「小鳳姐LOOK」及花裙LOOK獻唱《上海灘》、《紅日》、《Monica》、《人間》。除了唱得,接受過地獄式「舞訓」的細細粒亦大晒舞技,連跳「胡巴舞」、BEYONCE的《CRAZY IN LOVE》和海草舞,為了搶Fo,細細粒更自稱似容祖兒,並大跳「電臀舞」,獲得全場掌聲。

唔敢信自己拎冠軍

細細粒事後坦言對於自己能夠獲得冠軍,感到難以置信:「雖然我真係好努力練咗好耐,但因為我又要講國語又要好短時間內換衫、好緊張,加上個個都臥虎藏龍,所以我真心係冇諗過有獎攞。」問到為何如此激動喊至口齒不清?她指自己淚腺發達:「不過今次我流嘅係真眼淚。因為今次我同工作團隊付出咗好多努力,我哋除咗排練咗好多個鐘,又度咗好多嘢希望可以做得更好。所以對於努力獲得肯定,我哋台前幕後都好感動,個個喊到收唔到聲。」

自誇靈活

細細粒笑言最難忘是與內地高手「舞鬥」部分:「首先嗰個環節嘅現場氣氛好好啦,同埋你哋咪睇我肥嘟嘟,我又真係幾靈活,拉筋同埋係咁轉圈都難唔倒我,評判都有讚我話我咁都仲保持到燦爛笑容、好可愛,有機會係喺嗰個環節加分嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!