網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

闔埋眼都識做!夏雨好艷福同米雪有床戲 __,夏雨,米雪,

夏雨喺嚟緊嘅舞台劇畀3女圍~藝人米雪日前上電台宣傳四月廿八日有份主演的舞台劇,表示今次難得可以同一班老拍檔同台鬥戲。她透露近日大家正密鑼緊鼓地排練:「 ...


夏雨喺嚟緊嘅舞台劇畀3女圍~


藝人米雪日前上電台宣傳四月廿八日有份主演的舞台劇,表示今次難得可以同一班老拍檔同台鬥戲。她透露近日大家正密鑼緊鼓地排練:「依家每一日都會將成個劇完整排練四次,已經排到極之熟習,幾乎係無論你話要排邊一場大家都可以即刻講得出啲對白咁滯,每一個演員都可以客串做導演。」

她又大爆劇中的對手夏雨艷福不淺:「李司棋同關菊英都係佢老婆,同我又有床戲又有咀戲,有一幕佢要抱起我,我已經係三個之中最輕嗰個,但係我都見到夏生係有手震,我惟有快快手讀晒啲對白佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!