掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

選擇困難症!江若琳揀足六套婚紗 __,江若琳,

六套咁多?歌手江若琳出席化妝品牌發布會,她指仍未急於籌備婚禮,不過自己身邊的好友已經自告奮勇地向她要求負責不同的工作。問到是否已經計劃好婚禮的細節?她 ...


六套咁多?


歌手江若琳出席化妝品牌發布會,她指仍未急於籌備婚禮,不過自己身邊的好友已經自告奮勇地向她要求負責不同的工作。問到是否已經計劃好婚禮的細節?她說:「我冇planning,每日都會變。女人嘅嘢五時花六時變,好在都有朋友(自己的助手)幫手做決定。(你揀好婚紗未?)我有選擇困難症,所以揀咗好多條裙。(咁你揀左咗幾多套?)我自己揀咗5-6套,不過之後都會留番畀造型師再篩選吓。」

提及開新麵店時,江若琳表示在這個活動完結後,需要回到麵店繼續打理,她表示:「尋日佢(蕭潤邦)玩即興試業,好在夜市都坐爆,同埋都有人喺舖頭出面排隊。一陣喺午市,所以我一陣完咗活動,都會返去睇舖。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!