掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

計劃開騷 晒腿石詠莉忙爆呻冇時間瞓 __,石詠莉,

咁仲邊有時間造人呀?歌手石詠莉(Sukie)穿短裙大騷長腿出席廣東話音樂會,吸引大批歌迷落場支持,音樂總監兼老公鄧健泓亦現身監場,但就拒絕合照,選擇在 ...


咁仲邊有時間造人呀?


歌手石詠莉(Sukie)穿短裙大騷長腿出席廣東話音樂會,吸引大批歌迷落場支持,音樂總監兼老公鄧健泓亦現身監場,但就拒絕合照,選擇在台下的人群堆中默默支持。同樣上次Patrick演唱,Sukie都有到場支持,夫妻感情可見一斑。

受訪時她開心表示好少可以配合Live Band演出,心情好興奮:「當慰勞啲Fans,找吓啲唱歌數,唱番啲金曲。(經過今次演唱,會唔會想玩多啲Busking?)會㗎其實,希望自己可以得閒有時拎住個喇叭好型咁周圍去自彈自唱。」Sukie透露正錄新歌,預計下個月會推出,而新碟就會8月面世:「會做啲好唔同嘅音樂,希望大家鍾意,因為之前係Cover歌佔大多數,今次就主力係原創歌,繼續同Patrick合作。(咁會唔會開騷?)都計劃緊,遲啲仲要排舞台劇。(咁咪冇時間造人?)連覺都冇時間瞓,搞到皮膚敏感呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!