網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

最驚勁懶認叻新人!黎耀祥睇《流氓》嗌娘 __,黎耀祥,

黎耀祥笑言有睇番《流氓大亨》,見到自己都覺得好娘!藝人黎耀祥(祥仔)出席無綫新劇《逆緣》宣傳,對於陳家樂表示拍攝掌摑戲份時,不敢向他與姜大偉兩位前輩出 ...


黎耀祥笑言有睇番《流氓大亨》,見到自己都覺得好娘!


藝人黎耀祥(祥仔)出席無綫新劇《逆緣》宣傳,對於陳家樂表示拍攝掌摑戲份時,不敢向他與姜大偉兩位前輩出手,黎耀祥不諱言當時家樂的確緊張,故已着對方不要留力出手,否則未能收工,更謂:「我話姜大偉由細畀人打到大,係打星,邊會打得死,打戲都唔驚,點會驚打一巴呢!」

睇好陳家樂

對於與新一代演員家樂合作,黎耀祥大讚對方有潛質,開工前會熟讀劇本、背熟台詞,又會翻看粵語片偷師,他謂:「我睇好家樂,勤力又有外型,呢個係成功因素,好開心可以同呢啲後起之秀合作,最驚係嗰啲又懶又覺得自己好叻嘅新人。」

去橫店拍首部內地劇

問到同劇的夏文汐會否返港宣傳?祥仔笑指對方忙於上海及美國兩邊走,故未知能否配合,而自己稍後也要到橫店拍攝首部內地劇,故也未必能參與該劇稍後的宣傳。

有睇《流氓大亨》

談到無綫早前重播經典劇《流氓大亨》,劇中的他一人分飾三角,黎耀祥笑指也有收看,他謂:「有睇到自己做歌唱比賽參賽者嗰場戲,真係好娘,所以我成日同啲新人講,佢哋對住鏡頭唔怕醜已經好叻,我以前成碌葛咁,睇番都覺得肉酸,不過呢樣嘢都係幾好嘅紀念嚟嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!