掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

欣宜憶亡母:遺憾佢睇唔到我第一個紅館騷 __,欣宜,

媽咪一定會為你而感到自豪!歌手鄭欣宜一連兩場紅館演唱會開鑼,到Encore部分,觀眾打開手機燈營造一片燈海,換上全晚第六套衫的欣宜,以一身輕便牛仔裝登 ...


媽咪一定會為你而感到自豪!


歌手鄭欣宜一連兩場紅館演唱會開鑼,到Encore部分,觀眾打開手機燈營造一片燈海,換上全晚第六套衫的欣宜,以一身輕便牛仔裝登場,開口唱《擁抱愛》時有一下哽咽:「好靚呀啲燈!多謝你哋!時間仲好早,我仲有大把歌想唱,你哋可以當係唱K咁同我一齊唱!」然後她又帶來多首較為早期的作品,包括《無人完美》、《半份關心》、《配角》和《有故事的人》,並多謝台前幕後各工作人員和現場觀眾。

之後她在台上鄭重地說道:「我知道今晚開得成呢個騷,有好多人錫我同幫我,我本應係好開心好知足,但係我仍然有個好大嘅遺憾,就係佢冇辦法睇到我第一個紅館騷。」暗指已過世的母親,台上觀眾紛紛出言鼓勵,她續說:「但係我知道,佢一定喺度陪住我,成個過程佢都喺度,陪住我一齊笑、一齊喊、一齊唱、一齊跳,所以我要將最後一首歌送畀我嘅最愛。」欣宜隨即唱出《給最開心的人》,期間終於忍不住邊唱邊喊,場面感人,而演唱會亦都於晚上接近十一時落幕。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!