掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

棄養係最壞打算 陳柏宇嬲太太唔識諗 __,陳柏宇,

陳柏宇話冇嘢係唔講得!歌手陳柏宇(Jason)以「地球一小時大使」身份擔任禮品店一日店長,吸引大批Fans到場支持,非常墟冚!Jason亦都好識做咁向 ...


陳柏宇話冇嘢係唔講得!


歌手陳柏宇(Jason)以「地球一小時大使」身份擔任禮品店一日店長,吸引大批Fans到場支持,非常墟冚!Jason亦都好識做咁向Fans打招呼閒聊,但受訪時談起因BB出世要「棄養」一事就嚴肅起來解畫。

就此事Jason重申指昨日(21日)同大家分享,交愛犬到朋友家只是最壞的打算,他亦表示自己控制不到網上輿論,現時都有不停想辦法去避免行到最後一步:「見到有好多愛狗之人討論,睇到有啲會覺得唔理智,而呢個情況有理性嘅討論係最重要,棄養依然都係最壞打算,如果最後解決唔到就焗住一定要行。當然我依家有搵相熟Trainer去教我點樣控制呢件事,唔好惡化,同埋又會改變餵飼方法。」

「冇嘢係唔應該講」

Jason失望自爆最嬲不是在於別人如何看自己,而是老婆符曉薇(Leanne)點諗:「為咗解決呢個問題,我瞓唔着覺,瞞住老婆諗方法,諗呢嗰最壞打算我仲心痛,隻狗都養咗10年,最心痛係老婆唔識得去企喺我嘅角度去諗呢件事,為咗屋企先咁諗、咁打算。」自覺表示見到「先兆」,如果唔控制愛犬會傷害到BB,屆時BB受傷、愛犬又有機會人道毁滅,要理性去想:「再講依家未需要做呢決定,搵到Trainer解決到就冇事。」Jason又指網民比喻事件為「公關災難」,一向敢言的他表示「冇嘢係唔應該講」:「永遠係一個理性的討論,如果要包裝先講,就唔係我。」

問到Leanne現時明白用心?Jason撒嬌話唔知佢明唔明:「今日出門口嗰時都有錫番氹我,咁我都有錫番佢,但都仲係嬲。(好番啦係咪?)其實都好少嬲佢,但係有風就梗係要駛盡艃先啦嬲番排先。(但依家佢大晒喎!)邊有咁快呀?總知佢一日未嬲我都仲有權嬲,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!