網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

名人:認有新女!王曼喜指對方係香港人 __,王曼喜,王敏德大女,馬詩慧大女,

Kayla出席首飾活動。藝人王敏德女兒王曼喜(Kayla)出席好友蔡欣熹嘅首飾活動,Kayla表示大家大學畢業後回港先認識,作為朋友有需要一定會支持佢 ...


Kayla出席首飾活動。


藝人王敏德女兒王曼喜(Kayla)出席好友蔡欣熹嘅首飾活動,Kayla表示大家大學畢業後回港先認識,作為朋友有需要一定會支持佢。問到兩人有冇機會合作?Kayla表示:「都會呀,我都想推出首飾。(你自己依家嘅生意呢?)都唔錯,開始多咗人了解咩係公平貿易。(開始回本未?)差唔多可以cover。」

問到是否有新戀情?Kayla直認有對象、了解中,對方是香港人。問點解唔帶女朋友一齊出嚟?Kayla就話:「唔使啦,驚嚇親佢,同埋自己啲私人嘢唔想咁公開。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!