掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

好危險!張羽希拍戲遭𠝹刀插傷背 __,張羽希,

呢啲情況可以好嚴重。藝人張羽希(Venus)到橫店影城拍攝一部恐怖電影,內容是以人鬼情未了作題材。拍攝期間發生意外,Venus遭同戲演員用𠝹刀插傷背部 ...


呢啲情況可以好嚴重。


藝人張羽希(Venus)到橫店影城拍攝一部恐怖電影,內容是以人鬼情未了作題材。拍攝期間發生意外,Venus遭同戲演員用𠝹刀插傷背部!

電影講述一段三角關係,飾演白富美餐廳老闆娘的Venus愛上嚟打工的窮小子,但窮小子最後選擇同為鄉下出城工作的女子作女朋友,但該女子誤會Venus搶她的男友,後因心臟病離世更化為厲鬼纏着Venus,其中一段戲厲鬼手持𠝹刀從後襲擊Venus,未知是太緊張還是太投入,厲鬼失手一刀插落Venus背部,現場工作人員都嚇到呆,幸好Venus只是表皮受傷未有大礙。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!