掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

《體育世界》主持潘宗明加國返港約汪明荃 __,汪明荃,

好耐冇見!八十年代經常喺無綫擔任節目主持人嘅潘宗明,相信好多觀眾對佢都唔陌生,佢曾經擔任過1992年巴塞隆納奧運、1996年亞特蘭大奧運、2000年雪 ...


好耐冇見!


八十年代經常喺無綫擔任節目主持人嘅潘宗明,相信好多觀眾對佢都唔陌生,佢曾經擔任過1992年巴塞隆納奧運、1996年亞特蘭大奧運、2000年雪梨奧運、2004年雅典奧運、2008北京奧運、2012倫敦奧運節目主持,亦做過節目《球迷世界》、《體育世界》、《寰宇風情》、《歡樂今宵》同《K-100》主持,真係開着部電視就見到佢,令人留下深刻印象!之後,潘宗明同太太就移居加拿大,喺當地擔任電台節目,間唔中都會返吓香港嘅。

近日,潘宗明就同太太返咗嚟香港,仲約咗資深藝人汪明荃出嚟gathering,汪明荃喺社交網上載咗一張合照,並留言:「有朋自遠方來 不亦樂乎、與好朋友潘宗明夫婦tea一tea」。現年59歲的潘宗明孭住個背包,睇落仲後生咗,網民仲話佢頭髮仲濃密過以前,點睇都唔似就嚟「登六」!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!