掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

睇佢唔出!吳沚默爆湯洛雯勁大食 __,吳沚默,湯洛雯,

完咗套劇都仲有聚會,感情好好~無綫早前播出的喜劇《翻生武林》題材新穎,對白又夠晒貼地,口碑不俗。劇中演員湯洛雯(靚湯)、吳沚默(Momo)、馮素波(波 ...


完咗套劇都仲有聚會,感情好好~


無綫早前播出的喜劇《翻生武林》題材新穎,對白又夠晒貼地,口碑不俗。劇中演員湯洛雯(靚湯)、吳沚默(Momo)、馮素波(波姐)等人日前出席「麻雀王冠軍」飯宴,但主角蕭正楠及陳凱琳未有到場。而波姐更贏得三萬蚊獎金。

Momo於社交網站上載與湯洛雯的合照,仲大爆靚湯非常大食,一個人食晒兩碟水魷。不過Momo話好開心可以一班演員再聚:「因為拍呢套劇時係夏天日曬雨淋,大家拍得好辛苦,所以大家感情好好。」她更坦言希望開拍續集,並笑言:「我哋叫監製開《翻撻武林》。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!