掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

黎明做老竇!胡楓大嘆神秘冇探過契孫 __,胡楓,黎明,

胡楓話自己未探過契孫。藝人胡楓出席EYT2018好友會聯歡晚宴,談到契仔黎明與女友Wing的愛情結晶品已經出世,被問到有否探望契孫?他說:「未探(會去 ...


胡楓話自己未探過契孫。


藝人胡楓出席EYT 2018好友會聯歡晚宴,談到契仔黎明與女友Wing的愛情結晶品已經出世,被問到有否探望契孫?他說:「未探(會去探?)好秘密㗎!冇人知㗎!(送禮物?)慢慢先啦,禮物就一定有嘅!」

談到EYT一班老友,胡楓會他表示每年一次聚會可以一次過見晒所有好友,又指EYT令他想起難忘事,他說:「以前要即場sell廣告,每次讀完蔡和平都話我,過咗五秒、過咗七秒,益咗啲廣告商囉,不過最怕係講錯,因為講錯咗可能廣告商唔畀錢!」

同場的奚秀蘭透露最近推出50年卡拉OK DVD,更為此籌備私房菜演唱會,準備與粉絲邊吃飯、邊唱歌,順道預祝母親節,更帶埋DVD來到現場,準備派給EYT的好友。被問到DVD投資多少?她表示約七位數字。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!