掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

花球遮凸肚 張珮汶否認有喜:計劃中! __,張珮汶,張家瑩,

張珮汶話唔係有喜喎!前亞姐張珮汶(Grace,前名張家瑩)與圈外從事珠寶行業的才俊何駿杰今天在酒店擺喜酒,到賀圈中人有曾志偉、任達華、葉家寶等,而同樣 ...


張珮汶話唔係有喜喎!


前亞姐張珮汶(Grace,前名張家瑩)與圈外從事珠寶行業的才俊何駿杰今天在酒店擺喜酒,到賀圈中人有曾志偉、任達華、葉家寶等,而同樣是前亞姐的顏子菲當伴娘。

一對新人低調設宴,對記者到訪一度婉拒,但經要求下,Grace與老公出來拍照但未有接受訪問,有傳今次提早大半年結婚是因為「意外」有喜,當Grace翹住老公手行落樓梯時,明顯腹部微隆,全程用花球遮住腹部位置,身形圓潤不少。Grace身穿低胸露背白色婚紗,見屁股圓潤不少,更谷出豐滿事業線,問是否有BB了?Grace否認說:「唔係!(係咪計劃中?)係,計劃中!」一對新人合照時深情對望,被要求咀嘴時,新郎有點扭擰和怕醜,Grace愛夫心切即為夫解圍稱:「佢怕醜喎!」之後未有咀嘴便轉身離去。

新人訪問期間,今天生日的曾志偉卻突然出現,與一對新人合照,志偉更與新郎握手,志偉表示:「佢係我細姪,同佢老竇好熟!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!