掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

為兒童劇團籌旅費 曾志偉生日月喪食蛋糕 __,志偉,曾志偉,

曾志偉踏入生日月。藝人曾志偉於沙田出席慈善晚宴,他透露有一班小朋友勝出話劇比賽後,獲邀到芝加哥參賽,可惜沒有旅費要放棄機會,而麥長青、江美儀聽到後立即 ...


曾志偉踏入生日月。


藝人曾志偉於沙田出席慈善晚宴,他透露有一班小朋友勝出話劇比賽後,獲邀到芝加哥參賽,可惜沒有旅費要放棄機會,而麥長青、江美儀聽到後立即為小朋友籌款,短短幾天就籌得逾30萬,故舉行晚宴,至於菜式的材料是各大食肆捐贈,令他覺得感動,故出席支持!被問有否自掏腰包捐錢?他說:「我知嗰陣佢哋已經搞掂晒啦,所以今日嚟出席支持!」

踏入生日月的他,剛從日本返港,未正式生日已經日日食蛋糕慶祝,不斷有朋友約他食飯慶祝,笑言食蛋糕食到就快患糖尿病。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!