掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

有飛睇世界盃 阿倫用眼神為梁漢文打氣 __,阿倫,梁漢文,譚詠麟,

阿倫為林敏驄和梁漢文主持的ViuTV世界盃節目打氣。樂壇校長譚詠麟(阿倫)於將軍澳為ViuTV世界盃節目《GoodNightShow全民星戰》錄影,提 ...


阿倫為林敏驄和梁漢文主持的ViuTV世界盃節目打氣。


樂壇校長譚詠麟(阿倫)於將軍澳為ViuTV世界盃節目《Good Night Show 全民星戰》錄影,提到早前表示會到俄羅斯欣賞揭幕戰及決賽,他說:「可能機會睇埋準決賽,所以未必可能睇兩場。啲飛我哋已經有門路,睇吓點攞同夠唔夠數量。」

阿倫又表示自己看好法國及比利時國家隊:「法國今年後生仔好多又有份量,比利時有成班球星,長時間一齊可以集中訓練,睇佢哋成數會高啲。不過足球係圓嘅,好多嘢都好大變數,好難估。」他表示將與明星足球隊飛到當地欣賞賽事,應該不會與家人同行。

八月與許冠傑開Part 2

談及工作,阿倫正為廣東新碟進行籌備工作,八月會與許冠傑舉行Part 2演唱會,而自己的40周年巡迴演唱會最快要今年底完成:「我由2015年做完香港站去過好多地方,已經排到去年尾。」

此外,節目主持之一的梁漢文日前醉駕被判停牌兩年及160小時社會服務令,問可有慰問對方,阿倫笑說:「唔使用眼神交流咗,佢知我講乜。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!