掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

嫌拍劇唔夠喉!吳智杰諗定進軍樂壇影壇 __,

吳智杰啱啱喺加拿大回流香港就機會不斷。吳智杰(Joseph)剛從加拿大回流香港,作為新人但不乏演出機會,不但拍網劇、電視劇,亦是廣告商的新寵兒,更曾擔 ...


吳智杰啱啱喺加拿大回流香港就機會不斷。


吳智杰(Joseph)剛從加拿大回流香港,作為新人但不乏演出機會,不但拍網劇、電視劇,亦是廣告商的新寵兒,更曾擔任JW的MV男主角,前途無可限量。

Joseph透露讀書時期會與朋友拍微電影,回港後在一次試鏡中機緣巧合下簽約星淘娛樂公司。對於第一次拍劇,他說:「我鍾意做演員,《熱戀100天》嘅台前幕後好多都係後生仔,同埋啲演員前輩、導演都好肯教我,所以成個過程都好開心。」提到他與邵音音一起拍節目,他說:「開頭有啲緊張,不過音音姐都好照顧我呢啲後輩,同時自己都學到好多嘢。」又表示對拍戲相當感興趣,最近有跟隨老師學唱歌,但仍未是合適時機行歌手路線,希望日後可以有多方面發展!

服裝:popcorn

髮型:Ivan Wong By Amour Hair Salon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!