掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

余曉彤為海洋保育同鯊魚共舞 __,

Hidy出席ADEX亞洲國際潛水展覽。藝人余曉彤(Hidy)熱愛潛水,她正在新加坡參加當地舉行的ADEX亞洲國際潛水展覽,她表示:「呢個係每年一度嘅亞 ...


Hidy出席ADEX亞洲國際潛水展覽。


藝人余曉彤(Hidy)熱愛潛水,她正在新加坡參加當地舉行的ADEX亞洲國際潛水展覽,她表示:「呢個係每年一度嘅亞洲大型潛水盛事,我係第三年參加,前兩年我係美人魚大使,今年係海洋保育大使,所以會有個講座我要負責演講,今年主題係關於鯊魚,我之前幫一個澳洲嘅地理頻道去古巴拍攝咗一條同鯊魚跳舞嘅短片,條短片喺展覽首播,我都係第一次睇,睇嘅時候都覺得好感動。條短片係想帶畀大家反思,其實鯊魚係咪真係咁恐怖﹖人類可能比鯊魚更恐怖,因為人類獵殺鯊嘅數量係好驚人,希望可以令人認識到鯊魚有佢可愛同好嘅一面。」

日日忙爆冇時間遊覽

Hidy稱今次會在新加坡逗留四日,但主要以參加展覽為主,不會四處遊覽,她解釋:「個潛水展好大,仲邀請咗150位來自世界各地嘅演講者,當中包括第一代水底攝影師,佢今年89歲,專登由美國飛過嚟,仲有好多世界紀錄保持者,所以我每日都好忙,聽好多講座去學習。」至於工作方面,Hidy透露下月會到青島拍攝一套動作電影,所以要努力操弗去應付角色,9月則會到戈壁沙漠參加慈善跑。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!