掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

一姐地位不保?吳千語:呢行百花齊放 __,吳千語,千語,

吳千語出席彩妝品牌活動。藝人吳千語出席彩妝品牌活動,她表示很欣賞創立該品牌的女強人,今次第一次見對方真人,千語大讚對方好熱情、性格很好:「呢個世代女性 ...


吳千語出席彩妝品牌活動。


藝人吳千語出席彩妝品牌活動,她表示很欣賞創立該品牌的女強人,今次第一次見對方真人,千語大讚對方好熱情、性格很好:「呢個世代女性應該要有自己嘅事業,有自己嘅位置,最緊要有個空間畀自己。(最近傳老闆力捧Stephy,將你當棄將?)依家都傾緊香港嘅電影,可能上年有四個月不停拍劇、又拍網劇,少咗時間喺香港見面,同Stephy唔係啲乜嘢競爭,聚會都成日見到覺得各有各特色,呢行又唔係得一個女artist,會百花齊放。」

問到會否擔心自己一姐地位受影響?千語直言現在會不停探索,冇所謂甚麼title,她表示有興趣做内地真人騷,希望在綜藝方面做出更多好成績。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!