掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

現場睇金像獎當圓夢 譚杏藍恨衝上大銀幕 __,譚杏藍,金像獎,

譚杏藍就話如果有機會都想試吓拍戲。歌手譚杏藍對於男友恆仔所屬的樂隊ToNick失落金像獎「最佳原創電影歌曲」,她表示不覺他們感失望:「都有同佢哋傾過偈 ...


譚杏藍就話如果有機會都想試吓拍戲。


歌手譚杏藍對於男友恆仔所屬的樂隊ToNick失落金像獎「最佳原創電影歌曲」,她表示不覺他們感失望:「都有同佢哋傾過偈,佢哋真心覺得坐喺嗰度已經好開心,係個肯定,今次唔得咪下次再嚟過、再做好啲,覺得佢哋行到條紅地氈已經係好開心!」

她表示當晚是自己首次去金像獎,是一個全新的體驗:「叫做圓咗半個夢,因為我好鍾意做戲,平時都係喺屋企電視睇金像獎,但今年竟然可以着得靚靚咁坐喺度睇,睇到毛管戙,睇到大家攞獎有種莫名嘅感動。(想試吓拍戲?)梗係想,如果有機會都想試。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!