掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

以前勁多要求!珍妮花改習慣唔做麻煩友 __,珍妮花,

珍妮花被讚成熟了冇以前咁麻煩。現年48歲的歌影視三棲天后珍妮花露柏絲(JenniferLopez)出名要求多多實屬麻煩友一名,不過隨着人長大成熟了亦冇 ...


珍妮花被讚成熟了冇以前咁麻煩。


現年48歲的歌影視三棲天后珍妮花露柏絲(Jennifer Lopez)出名要求多多實屬麻煩友一名,不過隨着人長大成熟了亦冇以前咁多要求。最近有美國傳媒就指凡係出騷或做節目以往都會在清單上列明一些要求,其中包括指定要食由亞洲出產的雪梨及要全白的更衣室等等。不過近日情況就有所改善!有知情者說:「珍妮花人漸大開始成熟。佢唔會去到邊都列出一張嚴格嘅清單。好似最近一次訪問,員工因搵唔到佢平時食開嘅特別雪梨就好慌張,不過珍妮花卻完全唔介意,令佢哋大為震驚!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!