掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

其實唔難!張繼聰單手抱女輕鬆「的波」 __,繼聰,張繼聰,

型得你吖!!藝人張繼聰(阿聰)不時都喺網上大晒囡囡張靖(Karina)嘅點滴,仲被網民笑佢係「晒女狂魔」。阿聰就喺社交網上載咗一段單手抱住Karina ...


型得你吖!!


藝人張繼聰(阿聰)不時都喺網上大晒囡囡張靖(Karina)嘅點滴,仲被網民笑佢係「晒女狂魔」。阿聰就喺社交網上載咗一段單手抱住Karina嘅「的波」片,搞笑話:「諗住『的』番一兩個鐘喺個囡面前威吓,點知個波唔合作。」見到阿聰展現其強勁嘅臂彎,單手抱住Karina玩「的波」,見到佢好輕鬆都「的」咗接近20吓,非常厲害,Karina仲眼定定望住個波,個樣不知幾可愛!

隨後,阿聰亦大晒一家四口喺足球場合照,見到仔仔張瞻着住波衫,唔知係咪要落場踢波呢?唔少網民都話睇見呢張相都覺得溫馨,所以最美好嘅時光就係咁簡單!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!