網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

爆肺幾日即出院!謝安琪話可能關食齋事 __,謝安琪,

謝安琪表示已食素多年。藝人謝安琪(Kay)與雪兒以大使身份出席健康飲食活動,Kay受訪時表示已食素多年,大約由中學時期開始。而Kay表示有時外出食飯都 ...


謝安琪表示已食素多年。


藝人謝安琪(Kay)與雪兒以大使身份出席健康飲食活動,Kay受訪時表示已食素多年,大約由中學時期開始。而Kay表示有時外出食飯都會去非素食餐廳:「都唔會太介意,食素都唔係因為宗教,會喺餐牌入面揀啲啱食。」Kay又以「爆肺」做例子:「有好多人都以為食素會冇乜氣力,但啱啱聽食素原來幫助到復原能力,就好似我試過肺爆4次,醫院都話要1個月以上先好番,但我係幾日之後就出院,唔知係咪真係冇關,但起碼唔會影響健康。」

唔逼身邊人食齋

問到老公張繼聰是否素食者?Kay說:「佢曾經超過4年食全素,但佢之後轉咗舉重訓練,又要為角色做準備,都唔會逼身邊嘅人食素,因應唔同需要。」她續講都有跟小朋友討論食素:「佢哋飲食都好平衡。(咁咪冇食過愛心牛扒?)冇呀,但食素都已經好有愛心,身邊朋友同我慶祝生日都係去素食餐廳,都好有愛。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!